SON DAKİKA
Ali Özdemir

Yağ...

Yağ...
A- A+

Hekim değilim. Yaklaşık 10 yıldır Dr. Murat Kınıkoğlu'nun sağlık önerilerini takip edip uyguluyorum...

57 yaşındayım ve  hiçbir sağlık sorunum yok.

Günde 16-18 saat verimli çalışabiliyorum.

Murat Bey, yağsız, şekersiz, bitkisel (vegan) beslenmeyi öneriyor.
Beslenme konusunda anlattıklarının tümünün doğru olduğunu yaşayarak kanıtlıyorum.

Hayvansal ürünlerin faydadan çok zararı olduğunu düşünüyorum.

B12 vitamini ihtiyacımı hap ile karşılıyorum.

Bolu'nun Kıbrıscık ilçesinin Bölücekkaya köyündenim. Bizim köyde az sayıda hayvansal gıda üreticisi kaldı. Bu kişiler 1 kg tereyağı için 600-750 TL talep ediyorlar. Bu yüksek fiyatları yadırgayıp protesto ediyorum.

Son 20 yıldır sadece, soğuk sıkım, TSE belgeli zeytinyağı tercih ediyorum. Nerede üretildiği belli olmayan hiçbir gıda ürününü de almıyorum.

Ek olarak:
-Pastanelerden uzağım. 
-Sucuk, salam, sosis almıyorum. 
-Gazlı içecekleri çöp olarak niteliyorum. 
-Her hafta 5-6 saat yürüyorum ya da bisiklet sürüyorum.

Sonuç: Yağsız, şekersiz, vegan beslenmeyi 40 yaşın üzerindeki herkese öneriyorum. 1 ay deneyin, huzuru göreceksiniz.

Ali Özdemir
23.06.2026
https://erdemyayinevi.github.io

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Ali Özdemir yazıları

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •