Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Sivas’ta düzenlenen U-17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Bolu Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcumuz Emircan Halisçelik, 48 kg kategorisinde Türkiye ikincisi olarak büyük bir başarıya imza attı.
Bolu Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrullah Güler yaptığı açıklamada “Elde ettiği bu önemli dereceyle Milli Takım kadrosuna katılmaya hak kazanan sporcumuzu ve bu başarıda emeği bulunan antrenörlerini gönülden tebrik ediyor, ay-yıldızlı forma altında ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine inanarak başarılarının devamını diliyoruz.”diyerek konuştu.
48 kg da Türkiye İkincisi olan ve Milli Takıma seçilen Bolu Sporcu Eğitim Merkezi Sporcusu Emirhan Hasçelik,

































